24.1.12

faMily TRee













There are nearly no pictures of my grandparents at the time when they were young, but there's this wonderful one of their wedding day. I love the sweetness in my grandma eyes and the innocence of grandpa. Looking at old family photos it's like discovering new people. 
So I enjoyed collecting old family pictures today, in order to hang them with white ribbons to a bleached tree branch. There you go, my personal family tree.
How would your family tree look like?



















{ Non ci sono quasi foto dei miei nonni da giovani, ma c'e' questa splendida foto del loro matrimonio. Amo la dolcezza negli occhi di mia nonna e l'innocenza di mio nonno cosi ragazzino. Guardare vecchie foto di famiglia e' come scoprire persone nuove. Cosi mi e' piaciuto molto oggi cercare vecchie foto di famiglia e poi attaccarle con nastri di organza ad un ramo sbiancato. Ecco qui il mio albero genealogico. Come sarebbe il vostro? }

2 comments:

  1. Anonymous24/1/12 21:30

    Adoro le foto, ma le foto antiche hanno su di me un fascino che mi cattura...amo scoprirne i dettagli per immergermi in un mondo che non c'è più..

    Grazie Stefi, il tuo albero genealogico è bellissimo!
    Buona notte

    Stefania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie!Si le foto antiche sono molto belle. Non vedo l'ora di scartabellare nei cassetti nascosti di zii e prozie per una edizione piu' completa. Per ora ne ho talmente poche...E tu, stai preparando il tuo albero? :-)

      Delete

hi! leave a comment, I will be happy to read from you in english, italian or dutch. Don't forget your name and thanks for visiting.
..............................................................................................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...